* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

fredag 5. august 2011

På tampen




Siste feriedag for meg i dag. Blir fint å begynne å jobbe igjen. Vi må ut å kjøpe ny ransel og boktrekk til 4. klassingen. Typiske augustoppgaver :)
Det er så mye man skal rekke når ukene med fri ligger blanke foran en. Tror jeg er fornøyd med innsatsen for i år! Det ble biltur Norge rundt med kjernefamilien, jentetur til London og storfamilien sammen på hytta i strålende sol med bading og båt og alt som hører til. Da er vel batteriene lada da!?






Det er vel litt tidlig å glede seg til pledd og stearinlys, satser på utevær en måned til minst! Og PS igjen hagefolk: akeleiene og poppelrosene på bildene over er også sånne bænkers-blomster. Maks blomstring og nok av frø til nesteårs bed :)


2 kommentarer:

Unknown sa...

Fine sommerbilder ja vi får kose oss med sommeren en stund til ,men litt pledd og levende lys må en kunne unne seg en sommerkveld.

Ha en super helg ,Marit.

Inger Marie sa...

Hei Marianne:)
DU så kreativ du er! Var inne og kikket på makeriet ditt og det var litt av en samling...imponert!
Legger meg til som følger...her er det inspirasjon å hente:)
Velkommen hos meg i Hagerommet:))