* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

lørdag 31. mars 2012

Kost i kroken



Om det blir dårlig vær i påska skal jeg holde meg her i sofaen hele dagen for å hekle og se krim på tv. Om det blir pent vær i påska skal jeg være ute hele dagen og sitte i sofakroken på kvelden og hekle og se krim på tv :o)



 Det er en stund siden jeg hadde hekledilla, men plutselig var det moro igjen. Gult og rosa passer jo fint som påskefarger.





Ute er det iskaldt selv om sola skinner. Tror jeg skal ta meg en tur ut med hunden for å gå på blomster-slang. Jeg har sett meg ut en gullbusk og noen skjønne snøklokker som frister. (De vokser ikke i hagen til snille mennesker som har reist på ferie, men i en offentlig park rett baki her. Jeg skal bare tynne ut litt, for det har planter så godt av med jevne mellomrom...)


God GUL  helg til alle! Husk å skru av strømmen i kveld, det blir mysigt :-)




Ingen kommentarer: