* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

fredag 24. august 2012

Her skulle jeg tro at jeg kunne bo

Med jevne mellomrom må jeg poste noen bilder fra Gamlebyen i Fredrikstad. Om jeg skulle velge et annet sted å bo kommer denne lille bydelen høyt opp på lista! Det er kjempetravelt for tida, mye som skjer på jobb. Og hjemme holder vi på å senkre et lite uthus. Vi har hatt besøk i to uker, og jeg har ennå ikke landa fra vi kom hjem fra ferie! Regner med at ting roer seg etter hvert!puh










4 kommentarer:

EVAS HJEM sa...

Nydelig sted og nydelige bilder. Skjønner godt at du kan tenke deg å bo her. Fredrikstad er et sted jeg aldri har vært, men kanskje en gang:)

Kjempefin helg/Eva

Parkvegens Hageglede sa...

Jeg har heller ikke vært i Fredrikstad, men det frister jo... når du viser slike bilder! Veldig fint!

Tulip sa...

Enig, gamlebyen i Fredrikstad er vakker. Men det er Tønsberg også, har litt samme stil i enkelte deler av byen:)

Kos deg

Maliva`s verden sa...

Helt enig.....ettersom jeg også er fra naboøya Kråkerøy, er gamlebyen stedet jeg kunne tenke meg å flytte tilbake til hvis vi ikke blir her i Frankrike da;o)
Maliva