* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

søndag 21. mars 2010

Frøken Frø




Nå begynner det å krible i fingrene til alle hagefolk! Gressplenen (eller hva vi kan kalle det) har dukket opp igjen etter måneder under snø, og det er på tide å sette frø for den som ennå ikke har gjort det.

Jeg får masse inspirasjon fra Haggeblogger, og med jevne mellomrom har Anne på Moseplassen morsomme og uhøytidlige konkurranser. Denne måneden har temaet vært Frøken Frø. Jeg rakk ikke å være med, men har funnet fram noen frøspirebilder fra mai i fjor. Snart er vi der igjen!

6 kommentarer:

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Ja snart er vi der...Ha en fin, fin før-påske-uke!
Klem fra Hanna

SofiesRom sa...

Skal jammen kjøpe noen frø til uka, pleier ikke gjøre det, men ble inspirert:)

Er jo moro aktivitet å gjøre med ungene...

Ha en flott kveld
Hilsen Wenche

Anka sa...

Jeg lå lenge å tenkte på hagen i går før jeg sovnet. Så deilig når vi kan begynne å gjøre klar den for sesongen. God kveld.

Mona Villa Vårfrubakken sa...

Så herlige bilder, lengter virkelig etter våren, her er det enda mye snø. Ha en fin dag, med vårfølelse( håper jeg) Mona

Rosa Velour sa...

Bliver så glad af disse billeder. jeg må vel også se at komme igang?

God påske. Og tak, fordi jeg lært dig/jer at kende!

Anka sa...

Hei. Nå titter solen frem her også og det drypper fra hustaket, deilig. Ja, på tide å tenke hage:) Ønsker deg en riktig god påske.