* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

lørdag 5. juli 2008

Prioritering : )

Takk til alle dere som har lagt igjen kommentarer hos meg i det siste! Jeg har ikke tid til blogging for tida, det er jo juli og man skal ikke blogge bort sumaren : ) Bor på hytta og der er det dårlig med nettforbindelser (heldigvis...) Så her er et lite takkekort til alle som er innom med ønske om en knall sommerhelg;





Vi er hjemmom en liten tur for å friske oss opp før det bærer mot en regnvåt utekonsert med denne karen:


8 kommentarer:

Min Verden sa...

Nå lurte jeg på om du var på en parkeringsplass også og snikblogget :) Har ikke vært hos deg før. Skal se litt nærmere. Hanne

Les Cotrions sa...

Ciao! I'm happy we have linked each other!!! Takk!
Good night!
Vale

Lene sa...

God sommer!
Klem,Lene.

HildeS/Frøken Fryd sa...

God sommarferie til deg:)
Klem H.

Whoopsi Daisy sa...

Takk for hilsen på bloggen min. Jeg har hatt rekord etter at jeg meldt meg inn i NIB :o) Kjempåe moro...men ikke mange som legger igjen en hilsen. Veeeldig kjekt at du gjør det. Jeg blir kjempe glad for en hilsen.
Ha en fortsatt god ferie :o)
Mvh
Whoopsi Daisy

Anna Lisa sa...

Hei!!
Takk for hyggelig helsing i bloggen min:)

Håpar du får nokre koselege dagar på hytta og på ferie. Det er heilt sant at man bør ikkje blogge vekk sommaren. Det tar seg oppigjen til høsten.
Nyt sommarkosen!!
Klem

Tvert-om-tanten sa...

Takk skal du ha, og da må jo jeg gratulere deg også! Det var innmari mange som giftet seg den sommeren, samme dag som oss var lokalavisa "full" av bryllupsannonser. Presten som viet oss hadde tre eller fire brudepar til samme dag.

Har du hytte på Finnskogen? Ettersom du var på Magnus Uggla på Gruetunet..?

Fortsatt god sommer :-)

Klem

Marieinwonderland sa...

Hei! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Må si jeg synes du har et vakkert soverom, veldig harmonisk... :)