* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

lørdag 27. desember 2008

Bloggjubileum



Måtte bare lage et aldeles lite innlegg i dag siden det er bursdag her på bloggen! Jeg "kom på lufta" i romjula i fjor på denne datoen, så min lille plass i cyberspace er altså ett år i denne stund.


Jeg har bladd meg bakover og lest meg gjennom året som har gått, og må si det er en fin måte å dokumentere livet på. Det er selvsagt bare en bitte liten del av meg og mitt som synes. Det er en del uskrevne regler her i Bloglandia som jeg respekterer og er full tillhenger av. Det er vel derfor vi trives så godt alle sammen, i denne forgyldte og hyggelige tilværelsen!


Jeg dumpet innom blogging ved en ren tilfeldighet, ante ikke at denne verden eksisterte før desember i fjor. Da søkte jeg på Google på "stettefat" og ramlet inn på Ellieshjørne. Der koste jeg meg veldig og ble inspirert til å lage min egen blogg. En morsom tidstyv som gir mye inspirasjon!




Jeg må bare vise et bilde av grana vår før den ble pynta. SE hva vi fant ved stammen, et nydelig lite moserede. Treet er selvhogd i Nina-venninnes skog, og jeg blir titt trist hvis det er en fuglefamilie som leter forgjeves etter hjemmet sitt til våren etter at de kommer slitne hjem fra Syden...


(Og eggene er påskepynt som gjør nytta si nå)
20000

14 kommentarer:

Huset på toppen sa...

Gratulerer masse med 1-årsdagen!Hyggelig å lese bloggen din. Hilsen Linda

Strikkelise sa...

Gratulerer med jubileet! :)

Ann-Cathrin sa...

Gratulerer med jubileet!

Lilla sa...

Grattis!

Magdalena sa...

gratulerer, marianne!!!
ja blogglandia er et godt sted å være...
koselig romjul til deg og dine...
magny*

Klaffen sa...

WOW, rede i treet - fantastisk! gratulerer med 1 års jubileum! klem

Ida sa...

Gratulerer ! Så søtt med redet i treet - forstår godt at du ble trist av tanken - men er ikke de noen råtasser på å bygge nye "hus" ? Uansett flott at eggene var falske.. hihi :)

Ha en fiiiin romjul!

Klemmer

My home is my Castle sa...

Neimen så søtt med fuglerede i juletreet :)
Gratulerer med ett-års dagen :)

Klem,Kari

charm design sa...

Gratulerer med ett års jubileum....blir nesten som en liten dag bok å sitte å bla seg tilbake i innleggene.fortsatt god jul til deg.

Min Verden sa...

Gratulerer så mye. Jeg bøyer meg i støvet ;) Må du få mange, mange flere år. Tenk når det er 10 års jubileum - hehe! Når vi sitter her i 80 års alderen og mimrer om 40 års jubileum og tenker på den gang da data ikke fantes.... Nei, nå må jeg gi meg! Fortsatt god jul. Hanne

Ingunn sa...

Hurra for deg!!!Håper du vil holde på i mange år framover;)

GundaM sa...

Neimen, gratulerer med ett års jubileumet da! Javisst er det moro her inne ;0)

Og så artig et reir da, og selvfølgelig måte du komme med påskepynten! Hihi, kjempe!

Kos deg videre!

Guttemamma sa...

Gratulerer så mye!! Oppdaget blogging på samme måte som deg, da jeg googlet TIlda, skulle sy min første...hi hi!! HIlsen Anette

tavelhus sa...

Grattis till dig och bloggen!