* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

torsdag 25. desember 2008

Lucky me!




Her er noen av godsakene som skal ned i magen i løpet av jula! Havreflarn med sjokolade og brente mandler. Fant en super oppskrift på brente mandler, endelig klistrer de seg ikke sammen mer. Så i år har jeg laget masse og gitt bort i småpresanger. Apro pos presanger, jeg har fått en super presang i år, en presang jeg har ønsket meg inni meg, men ikke sagt høyt. Så jeg tror min kjære er tankeleser ; )







Denne godingen er blitt min! Har objektiver og blits fra det gamle supergammeldagse Nikonkameraet som var min følgesvenn i mange år både på jobb og privat. Nå håper jeg på en oppgradering av kvaliteten på fotografiene på bloggen!

Dette er blant de fineste gaver jeg har fått EVER, takk takk sussebassen min!

Look what I got for Christmas! My dear husband gave me this splendid camera, the best present EVER! I'm hoping to raise the quality of my blog several levels now ; )

3 kommentarer:

Min Still By Maia sa...

Gratulerer så mye med en flott gave! Vi fikk et Nikon kamera i bryllupsgave. Det er virkelig moro å ha et profft kamera!
Kjempe koselig blogg du har, med linker til veldig mange fine blogger. Jeg kommer tilbake på besøk til deg!

KLEM

Anka sa...

Ingenting er som å få noe man virkelig ønsker seg:) Så fint fu har gjort det med julebaksten norgesglass:) Flinka. Kos deg videre i jula.

Anonym sa...

Brente mandler som ikke klistrer seg sammen? Det høres interessant ut. Slitan med nytt kamera!

Ha en fortsatt god romjul!