* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

fredag 12. desember 2008

Den flyvende grisen


Husker dere grisen fra det forrige innlegget? Jeg har funnet den på en svensk blogg jeg dessverre ikke kan lenke til fordi jeg har glemt det... Jeg har en mappe der jeg legger inspirerende bilder som jeg kanskje kan få brukt for en gang, og der lå denne morsomme flyvende grisen. Malen er fra et svenskt interiørblad troe jeg, men nå flasher jeg den her også siden flere ville ha "oppskriften!



Det er lurt med et papir som ikke er for mykt. Dessuten bør det være mønster på begge sider. Da er det jo bare å lime dobbelt om man ikke har det : ) Jeg har valgt å ta vingene i et annet papir enn kroppen og en liten ståltrådsnurr til hale.
Klipp i veg og god helg til alle venner! Det er så moro å lese alle de fine bloggeneom dagen! Finner masse inspirasjon. Takk alle sammen!!

7 kommentarer:

Ingrid sa...

Kjempestilig! Kanskje jeg skal lage noen slike til jul... God helg!

Nina sa...

Supersøt nøff! *Skiver idéen bak øret*! Og du...jeg stiller meg bak deg angående et slag for grana! Olivenkranser til jul småskurrer også i mitt indre julesinn - som ikke nødvendigvis er tradisjonelt en gang. God helg :). Heia GRAN!

Anonym sa...

Hei hei :) Har du fått en mail fra meg ang den gråe veska?

mali-mo sa...

Kjempesøt gris!

Beklager så mye Marianne. Jeg har vært syk og glemt deg. Fant de utrolig nydelige hjertene nå, og tenkte bare Å NEEEEEIIIIIIIII:

Så unnskyld.

mali-mo sa...

Hmm. Men dette stemmer ikke! Mailer deg!

Tvert-om-tanten sa...

For en morsom gris! Er bare innom for å ønske deg en god jul og alt godt i det nye året!

Klem

Synnøve sa...

Hei på deg! Er innom for å ønske deg og dine og den flyvende grisen en riktig god jul...! :) Klem fra Synnøve