* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

tirsdag 10. mars 2009

Give-away




Det var så gøy i høst da jeg hadde en give-away på et stettfat. Nå har jeg en stor ladning med keramikkhjerter klar fra verkstedet, og vil gjerne gi bort noen til dem som skriver seg på i kommentar feltet til dette innlegget. En eller flere blir trukket ut i slutten av uka. Så lykke til!

Jeg lurer også på å registrere et firmanavn. Derfor er det fint hvis dere kommer med synspunkter på dette. Jeg lurer på Mariannes makeri (som bloggbutikken også heter for tida)
eller Mitt makeri. Det siste blir litt mindre personlig, og kanskje mer seriøst?
Stem i meningsmålingen til høyre i margen, eller begrunn i kommentarfeltet. Kanskje noen har et ennet forslag?


Hjertene er laget i en teknikk der jeg trykker opp former av tekstiler og trykker ut hjertene fra. Ingen er like. Av teksturen som oppstår på denne måten lager jeg større tredimensjonale objekter som skal være med på en utstilling til pinse. Så hjertene er en slags "spin-off" av dette arbeidet.


Hjertene er i to størrelser
10 cm
15 cm


Min keramikk kan også bestilles fra Mariannes makeri.

Jo flere som blir med, jo flere hjerter deles ut! Den er grei vel ; )

Disse er pakket og klare til sending!

37 kommentarer:

Unknown sa...

Noe så vakkert:)
Klart jeg ønsker å motta noe slikt i posten. Vet akkurat hvor det skal henge:)

Strikkelise sa...

Åja! Fine hjerter! Jeg syns "Mariannes Makeri" er fint, jeg.

Verandasol sa...

Heihei, så utrolig fine hjerter! Veldig fin teknikk! Kunne godt tenkt meg å ha et slikt hengende her hjemme ;)

susan`s side sa...

Jeg er med. Syns Mariannes Makeri er finest.

Emmas Verden sa...

Jeg stemmer også på Marianne`s Makeri ;) Hjertene dine er nydelige,får aldri nok av hjerter!!!
Ha en fin tirsdag!!
Klem Anne ;)

Christine C sa...

For noen vakre og dekorative hjerter! Jeg blir gjerne med på trekningen :-)

Mariannes makeri klinger veldig bra synes jeg.

Jannicke sa...

Så fine!
Klart jeg har lyst på et slikt hjerte <3.
Jeg liker også Mariannes Makeri...

Les Cotrions sa...

Hello my friend! What a great idea! Your hearts are sooo lovely!!! Good luck to everybody!
Warm hugs
Vale

Ida / Little sa...

Så utrolig kreativt! :) Og jeg digget mønstrene de fikk, ennå bedre at ingen er like. Mønsterene minner litt om bestemor blonder. Super tøft :) Klem Ida

Tvert-om-tanten sa...

Klart jeg har lyst på et slikt hjerte!
Jeg syns også at Mariannes Makeri er finest navn på foretaket, et flott navn, faktisk!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Eg ønsker meg, eg ønsker meg...
Nydelege hjarter Marianne.
Eg synes Mariannes makeri er eit flott namn:)

Lena sa...

Jeg elsker hjerter, og dine var jo kjempesøte!! Ønsker meg veldig et sånt:)

Stjernebarna sa...

mariannes makeri stemmer jeg for:-) så nydelige hjerter,de hadde vært noe annet å få i posten i stedet for alle regningene:-(

ha en fin uke:-)

*Randi*

frk.B sa...

Dette er noe av det nydeligste jeg har sett!! Så skjønne hjerter:)
Jeg vil gjerne være med i konkurransen.

Tulip sa...

Nå var jeg jo så heldig å vinne det flotte stettefatet i høst, så jeg krysser fingrene for at jeg vinner et matchende hjerte også! Nydelig!

Stemmer på mariannes makeri, pga. det er jo personlige ting du lager, med din egen vri, da bør navnet gjenspeile det! Synes nå jeg! ;)

Lykke til med videre produksjon!

Vibeke sa...

Hei Marianne :o)

Jeg synes absolutt at navnet Mariannes makeri er finest!

Vil veldig gjerne være med i trekningen av hjerter selv om jeg akkurat har kjøpt noen....De er så vakre og alle er jo unike siden de er håndlagde og forskjellige så jeg kan ikke få for mange av disse :o)

Klem,
Vibeke.

PS: Kan jeg låne bilder fra dette innlegget og reklamere litt for deg inne hos meg på bloggen?

Henriette sa...

Eg vil gjerne prøva meg og sjå om eg kan vinna eit slikt hjarta. Eg synes dei er utruleg lekre!!!! Er og aldri så lite betatt av stettefata dine, så ein vakker deg får du inn ein bestilling;)

Klem Henriette:0)

Størhuset sa...

Oj, de hjertene var jo helt nydelige, tror ikke jeg har flaks å vinner, så jeg får sjekke shopen din.Synnes Mariannes Makeri er fint jeg!

My home is my Castle sa...

Åhh så nydelige de var...
Lekre...
Jeg blir gjerne med på trekningen jeg ;)Og håper jeg vinner hehe..

Klem,kari

Sine sa...

Jeg vil naturigvis også bli med i trekningen. Er kjempefornøyd med stettefatet jeg kjøpte før jul.

Jeg synes Mariannes makeri er best. Rett og slett fordi det knytter produktene dine til deg og ditt konkrete navn. Jeg assosierer allerede varene dine med Marianne. Så det så!

Guro sa...

Dette er første gang jeg er inne på bloggen din, og de mønstrene fra tekstiler falt med én gang i smak! Stilig påfunn!

Nå skal jeg surfe videre på bloggen din - ha en fin dag :)

Magdalena sa...

åååhhh sååååå fiiiiiint!!!
så flotte hjerter!
EG VIL VÆRE MED!~¨¨

TAKK FRO HILSEN ANG HEKLINGEN MIN...
KLEM, MAGNY

Anita sa...

Såå fine! Sånne vil jeg vinne! Vi laget noen sånne hjerter til jul, men ikke i keramikk da! Syns de er veldig fine!! Ha en fortsatt strålende uke og lykke til til meg:0)

Crinoline sa...

Hjertene er skjønne. Liker best Mariannes Makeri.

Perlehvit sa...

Ååhh de er altså så fine!!

Kunne godt tenke meg enda fler hjerter til vinduene, så denne vil jeg være med på!!

Syns forresten Mitt makeri var det beste navnet:)

Anonym sa...

Hei:)

Utrolig søte hjerter. Du er kjempe flink:) Disse er jeg gjerne med i trekkningen om:)Krysser fingerne og håper jeg vinner..

Klæm Rachel:)

alvorada sa...

Oioioi, denne trekningen vil jeg være med på! Jeg var jo så heldig å se hjertene dine live hos Tove, og de er enda finere i virkeligheten enn på bloggen!

Likte forresten navnet Mariannes Makeri best. ;)

Therese sa...

Syns Maeiannes Makeri er fint.Skal jeg komme med ett annet forslag så er jo Mariannes makeløse også kult.Men men nå er vel folk kjent med Mariannes Makeri allerede så det er vel kanskje å foretrekke.Blir spennende å se hva navnet blir til slutt da.Klem Therese

svein`s kone sa...

Syntes egentlig begge navnene er personelig jeg. Men, jeg skiller meg litt ut ser jeg på innleggene å sier MITT MAKERI. Er et eller annet med det ordet MITT. Litt kraftfullt på en fin, stolt måte når du skal beskrive noe som er bare ditt. Samtidig som MAKERI runder av navnet når det kommer sammen:) Mitt Makeri- jo!! det klinger:) Lykke til med valget..

*Marie* sa...

i never saw so sweet ceramic hearts!!!! Wonderful!!!! Maybe I have luck:)...have a great weekend...*Marie*

h.espe sa...

Åhhh, Marianne - så nydelige disse hjertene var..!!! Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen, og krysser fingrer og tær... ;o) SUKK - disse var vakre!!!

Ha en strålende flott helg!

Klemmer fra meg

Besta sa...

For noen flotte hjerter, dette blir jeg gjerne med på. Har ikke sett den teknikken før, syntes det var veldig bra.
Ha en fin helg.
Klem Marilyn

Anonym sa...

Mariannes makeri, absolutt! Hjertene er kjempetøffe, og jeg vil absolutt være med på trekningen!

Anonym sa...

Heisan.
Skulle veldig gjerne hatt et slikt hjerte. Har kikket på dem flere ganger. Nydelige er de.
Jane

M.E.V. foto sa...

For noen søte hjerter:)

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei på deg,
veldig skjønne hjerter!
Har helt hjertedilla jeg...
Ønsker deg lykke til med navnevalget dittt!
Kjerstiklem

Beate sa...

Disse var utrolig søte, får ta meg en tur inn i butikken din å se på det du lager, ser ikke bort i fra at jeg bestiller meg noen av disse!