* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

tirsdag 17. mars 2009

Tada!

Der var tre heldige vinnere trukket ut til å få tilsendt et stort og et lite keramikkhjerte i posten!
GRATULERE

Crinoline

Line

Lise



Ellers har denne deilige vårdagen gått med til å endelig så litt blomster + ta stiklinger av pelargoniane. Når jeg gikk vinduskarmene litt etter i krokene for å plassere ut de små spirene, var det lett å se at her trengtes det en vask. Fluebæsj fra i fjor er ikke lekkert. Så da ble det jammen tid til litt vindusvasking også. Helt utrolig hva man prioriterer når det henger en deadline og dingler over hodet på en ; )
SMIL OG SOL TIL ALLE!

6 kommentarer:

Crinoline sa...

Hei på deg. Nå ble jeg kjempeglad. Synes hjertene dine er så nydelige og delikate. Tusen takk.Jeg sender deg en mail.Jippi!

Anonym sa...

Jippi, jippi, jippi!

Jeg gleder meg, de er så tøffe!

Mi :) sa...

Jeg syne Mariannes Makeri er et koselig navn :) Så det stemte jeg på - litt for sent, men allikevel ;)

Masse koselige blomsterbilder hos deg - jeg drømmer meg til sommeren........... ;)

Marianne:)

Sine sa...

Gratulerer til de heldige!

Så nydelige bilder du har lagt ut. Og rene vinduer er deilig på våren.

svein`s kone sa...

Hurra!!! Detta var morro! Tusen takk, jeg gleder meg. Vet akkurat hvor jeg skal ha de fine hjertene:) Mail er sendt til deg. Go vårdag til deg og dine:)

Anka sa...

Nydelig bilde:)