* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

fredag 27. mars 2009

Rar mars


Det blir et kort lite innlegg sånn før helga. Har tatt meg litt fri i dag og håper å få ordnet litt i huset. Vindusvasking blir det ikke, for ute snør det jo over alle støvleskaft! Merkelig, ikke sant?

Men det kan jo ikke bli liggende! Vil ikke det : )

Lillemora reddet inn noen pjuske snøklokker fra hagen for noen dager siden. De vokser fram fra en stor skavel med gammel snø, og da jeg prøvde å grave fram fler bare ødela jeg dem... Så dette blir årets avling fra den fronten. Og hva passer vel bedre enn snøklokker i dag? Hm.



Hm, this time of year we usually wellcome flowers and bugs, but to day we face even more snow here in our town. Quite strange, actually. I want spring NOW!
Have a nice springish weekend you all : )
PS: Takk for alle navneforslag, kan hende jeg er i ferd med å bestemme meg! Dere skal få vite når kontrakten er signet.
.

13 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Ja, huff! Snø igjen!? Det er nedtur det! Nå som våren var på god vei ... men, men

Ønsker deg en fin helg! Elsker huset deres! Det er kjempe-flott!

Klem Anette:)

Les Cotrions sa...

I want Spring too! Here today it's a grey and cloudy day!!! I need the sun!
Have a nice week end!
Vale

Tante Mimmi sa...

akk ja! Ærgelege greier!
Me har prøvd å jage den vekk i dag! "hysj med deg gå heim"! (det hjalp-brått gjekk det over i regn :)
God helg!
Nydeleg bilete!

Jannicke sa...

Nydelig bilde ;o)
J.

Bianca sa...

Uff ja, er lei vinter nå :(
Nydelig snøklokke da, de er så koselige :)

svein`s kone sa...

Ganske lei den snøen nå ja,,som om ikke vi har og har hatt nok snø her skal vi på fjellet i påska,.. bedt med av svigerforeldre.. blir nok koselig når vi kommer dit men det står ikke øverst på lista nå altså:)

Tove sa...

Det er sååå irriterende at det skulle snø igjen, også så MYE!! Har tatt frem et par hagebøker og begynt å planlegge en masse jeg håper jeg får gjennomført ( noe jeg desverre tviler på siden jeg har veldig lysegrønne fingre.., jeg har veldig lyst, men kanskje ikke evnene til å lage den frodige hagen jeg så gjerne skulle hatt.)

Skal bli spennende å høre hvilket navn du har valgt:)

Ha en kjempefin helg

klem

Maya: sa...

Ja, den snøen var lei du...tror det er lenge siden jeg har blitt så skuffet over å våkne opp og stirre ut av vinduet som i går. Da lå det 20cm med snø på verandan! Sukk...men det er lovet vår til uken da...x fingre og tær og alt jeg har, pliiiiis

Anka sa...

Nei nå er det nok med snø! Ser du har hvertfall fått et vårtegn i hagen før snøen kom på nytt. Lurer på om alle damer får stå 30 min hver dag med hårføneren på snøen. Det gjør nok susen det! Fortsatt god helg.

Unknown sa...

Ja, helt merkelig! Trodde ikke mine egne øyne da vi var innesnødd nok en gang her...! Har ikke sett noen snøklokker her enda, men de kommer vel snart :) Ha en herlig søndag! Synnøve

GundaM sa...

Herlig bilde av de snøklokkene da!!! Og snø ja, har det i massevis her og ;)

Vibeke sa...

Har nevnt deg i innlegget mitt i dag!:o)

Tove E sa...

Heia!
Leste innlegget til Vibeke, fulgte hennes råd og titter inn på blogene dine.
Fantastiske ting du lager, jeg er litt hekta på stettfat:0)
Hjertene er så søte og fine.
Jeg titter innom senere også;0)
Hilsen fra trøndelag.