* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

lørdag 15. mai 2010

Vår la la la


En varm og vårlig blomstrende hilsen fra Mainz. Tenk, et likt tre har jeg akkurat fått i gave. Håper det vokser seg like stort og frodig! Takk Mette : )

Det er plutselig blitt litt meningsløst å ta bilder og blogge om dette og hint. Det måtte vel komme, eller? Men jeg er i slaget altså, og holder på og står i. Så det er vel bare å vente på gløden?

Hagegløden er i alle fall tent. Deilig med jord under neglene igjen. Strålende vår, dere!

4 kommentarer:

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Ja, jord under neglene gir mening og mye glede...:)
Ønsker deg en fin 17.mai og en deilig vår der du er.
Klem fra Hanna

Valkyrien sa...

Min glede det Marianne:-))
Nå vurderer jeg å tuske ned i hagen din...
..å gå på "syrinslang".
Klem Mette

Bistels Brenneri sa...

Hei!! Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Må si det er kjempe-gøy å ha fått mulighet til å bli fast leverandør i Galleri Emilie. Artig å se mine keramikk skulpturer blandet sammen med andre ting i utstillingsvinduet.
Ha det fint.
Kos deg i sola :-))
Lisbeth

Tulip sa...

Nydelig bilde.

Ja, ikkesant...hagegleden og inspirasjonen er iallefall der, om ikke bloggeinspirasjonen alltid kommer. kjenner til det!!

Klem