* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

fredag 12. november 2010

Snøen faller






Nå faller snøen her på bloggen. Siden november er så trist og grå, har jeg laget litt vinter på forskudd. Det er jo ganske koselig med snø, vi har hatt litt i to dager, men nå har det regnet bort. Om du vil ha snø på din blogg kan du følge denne lenken og lime koden der inn på gadgets, javascript, og vips så snør det pent og fredelig : )

Jeg skulle egentlig jobba litt nå på kvelden, men det er umuuuuulig siden det er fredag og jeg er sliten. Dessuten roper sofaen på meg, og jeg hører FFK vinne i det fjerne!


GOD NOVEMBERHELG!

(beklager resirkulering av bilder, men mappa mi er litt utilgjengelig at the moment)




4 kommentarer:

Jeanette sa...

Det er koselig med snø, vi har vel hatt det i et par uker nå. Ikke så gøy når den regner bort da...bra det går an å kose seg med snø på bloggen i alle fall, hehe.

Takk for hilsen inne hos meg og god helg! :)

Merethe sa...

Her har vi litt snø...såpass at det ble mye lysere ute. Det ser ut til at vi får beholde den for det er litt kulde her nå. Vakre snøbilder du viser. Og søt julepynt i innlegget tunder.
Fin uke ønskes deg.
Klemmer Merethe

elena nuez sa...

This blog is full of good ideas
and great pictures
thanks so much inspiration!
Greetings from Spain

Tulip sa...

Ja det er utrolig vakkert med snø. Bare synn det smelter bort så altfor fort...

fine inspirasjonsbilder til pakker i forrige innlegg!