* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

torsdag 13. september 2012

Jeg har bestemt meg!



Jeg har bestemt meg for å bytte interiørbladyndling. Det havner en pen bunke med blader i kurven ved sofaen over tid. Noen abbonerer jeg på, andre faller ned i handlekurven på mer eller mindre impuls. Nå har jeg bytta ut abbonementene med ett nytt yndlingsblad, nemlig Lev landlig. Det er nøkternt og smakfult, og en blanding av hus, hage, mat og kultur. Akkurat sånn jeg liker.

Så kan jeg heller kjøpe et av de bladene som er litt mer ekstravagante i reportasjene sine sånn innimellom!
Bildene her er fra Lev landligs hjemmeside.






klææm



1 kommentar:

Janet sa...

Det er deilig å synke ned i soffahjørnet med et blad :) jeg hamstrer håndarbeidsblader, kan til og med lese hekleoppskrifter på portugisisk nå!!!
Humla lever og har blitt stor.
Sees, J