* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

fredag 5. september 2008

Alle tiders

Er ikke denne klokka et funn! Det er mye skrot på bruktmarkeder, men noen ganger finner man gull blant gråsten. Denne klokka ropte på meg fra veggen der den hang, men jeg kjøpte den ikke... Hele helgen tenkte jeg på saken og var første mann i butikken mandag morgen : )
Og nå henger den hos oss. Den havner nok på kjøkkenet etterhvert, men det var i stua vi hadde en ledig spiker.
Ser ut som det er en gammel skoleklokke eller fra et verksted eller noe. Synes den er SÅ kul : )


13 kommentarer:

innendørs sa...

jammen bra den klokka ikke forsvant! den var kjempestilig:)

by Siv sa...

Den var bare kjempekul!!!
Jeg også klarer å finne ting, så lar jeg være å kjøpe det. Og så MÅ jeg bare ha det så fort som mulig. Før jeg har fått kjøpt det, så tror jeg at hele byen har vært innom butikken hehe
Ha en super helg
*Siv*

Ingunn sa...

Kjempe fin!!Jeg skal på loppemarked i morgen. Gleder meg!!!
ha en fin fredag!

Elisabeth sa...

Kjempelekker! Grattis med et "varp".

GundaM sa...

Å ja, den var flott og med litt rust på...Akkurat passe ;0)

Heldig som fikk den, flott stilleben og;)

Lilla sa...

Hei, for en fin klokke! Jeg har en award til deg på min blogg :)

Klemmm

Marigrafen sa...

Så hyggelig at du liker bloggen min :) Jeg liker din også og jeg er ganske så misunnelig på den klokka....

Tulip sa...

Tøff klokke! Skjønner godt du gikk tilbake for å kjøpe den!

Det ligger en award til deg inne på bloggen min!

Ha en fin helg videre!

Klem

CosiFanTutta sa...

Hei, klokken var helt super. Den hadde til og med passet hos meg :o)
Ha en fin helg! Takk igjen for trøstepremien jeg fikk av deg! Flotte var de, men så skjøre at jeg tør omtrent ikke ta i de :o)
Nydelig pakket var de også. Må linke deg så jeg ikke mister deg din i bloggjungelen :o)

beate sa...

åh, den er rå-kul! grattis med kupp!

god helg

klem beate

Villevinkel sa...

Kjempefin klokke du har funnet!!!! Og flott blogg forøvrig! har lest og koset meg en liten stund :-) Legger meg som følger :-)

Klem Elin

Sommerlyst sa...

Så heldig du var som fikk sikret deg den!! Utrolig tøff!

Lykke til i konkurransen!

Anonym sa...

Så nydelig den er, kjempestilig.
Ønsker deg fine høstdager.
Lykke til i konkurransen.
Klem fra Mio