* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

mandag 22. september 2008

Retroface

Det er mange som deler min glede over nydelige gamle saker til hjemmet. Det florerer jo av gode loppefunn og stilige retroinnredninger. Så hva med å gjøre en liten makeover på et kjent og kjært ansikt? På yearbook yourself kan du velge stil bakover i tid og putte inn deg selv. Nærmere en tidsmaskin tror jeg dessverre ikke at vi kommer i min levetid : )


PS. Profilbildet mitt er et selvportrett og ekte vare, selv om jeg nok er litt annerledes enn i dagliglivet.
I recommend a visit at yearbookyourself.com. If you like nostalgia, why not try it on a well known face? : )

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Hei.

Det ligger en award og venter på deg på bloggenn min :o)Blir så inspirert og i godt humør hver gang jeg er innom deg så nå var det på tide med en award fra meg!

Ønsker deg en fin start på uken.
Vibeke

h.espe sa...

Hva, er det deg...? Jeg var sikker på at det var en ung dronning Sonja som var på bildet.. :o)

Ha en flott kveld!!

Klemmer:o)