* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

mandag 10. august 2009

Cats and dogs

Familien vår har økt med nok ei jente; fox terrieren Vera : ) Jeg har aldri bodd med en hund før så dette blir nytt og spennende. Heldigvis har vi en far i huset som skal være hundesjef, og valpekurs fins jo også, så det blir nok ei dugelig bikkje!


Naboens Mio titter skeptisk på den nye arten fra bak gjerdet.



En dag igjen av ferien! Vrææl! Men jeg gleder meg veldig til å begynne å jobbe altså : )
Uten ironi faktisk.

15 kommentarer:

Rosa Velour sa...

Jeg er faktisk lidt bange for hunde, men heldigvis ser Vera ud til at være en rigtig lille sød hund, og så er hun heldigvis bare en hvalp...endnu ;)

LIVS LYST sa...

Så søt! Og så koselig med et lite levende dyr i huset!

Hilsen Liv

in my garden sa...

Skjønne bilder av hund og katt.

susan`s side sa...

Gratulerer så mye med hund, var jo så søt

små og store drømmer sa...

Fantastisk skjønn hund :) Og katt..
Vi har en Jack Russell. Fox og Jack har litt likheter :)
Lykke til med valpetemming. Hehe..
Klem

Vibeke sa...

Så nudelig den var :)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Gratulera med det nye familiemedlemmet.
Eg hadde ei Fox Terrier jente for nokre år siden, og det er ein triveleg hunderase.
Til bursdagen min fekk eg nydelege keramikkhjarte som du har laga, av søster mi.
Ha ein fortsatt fin sommar.
Smil H

Tulip sa...

Vera, så morsomt navn hun har fått! Blir sikkert en flott og lydig hund etter at far har fått oppdra henne, skal du se!
Søt var hun iallefall:)
Nabopusen også!

svein`s kone sa...

Grattis med voffs:) Vera ja, lekent navn. Klem!

Christine Louise sa...

Sååå nydelig vofs :) Gratulerer så masse :)

Klem

Fjordlykke sa...

For en utrolig søt valp!
Jeg har to katter, og kunne også tenkt meg en hund. Men min kjære stopper meg. Han sier at den ene katten er hund nok:) Det er en Hellig Birma, og den er ganske så masete og full i rare fakter. Spiser f.eks på håret til ungene om natten, så de ser helt tullerusk ut om morgenen!
Flott blogg du har!
Ha en deilig helg!

siripirisiri sa...

Grattis med en nydelig valp!
Og det flotte bildet av den da!
+kartten forstås!

Siri:)

Rosa Velour sa...

Hej Marianne.

Vil bare lige sige, at jeg synes, det er trist, hvis du ikke fortsætter med at blogge jævnligt. Du har nogle skønne billeder, som gør mig glad og lidt sælsom.

Klem fra mig! :)

Tante Mimmi sa...

å, så søt! det er bra til å væra meg for eg er litt redd hundar!..) Men denne var veldig flott!
Svarte eg deg?? At eg veldig gjerne vil ha eksemplaret av ei oppgåve?! Så spanande å lese!
Klart du gledar deg tul jobb!!!!
God helg!

Tove sa...

Gratulerer med et nydelig, nytt familiemedlem:)