* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

onsdag 8. desember 2010

Julestemning





Her følger en kort stemningsrapport fra nydelige vinterlige yberkoselige Gamlebyen. I helgen var det julemarked på torget slik jeg skrev om i forrige innlegg, og nærmere Skomakergata kan man vel ikke komme. Med lett snødryss og julesanger fra scenen var julestemningen komplett!

Min lille salgsbod blomstret nokså ensom på hjørnet borte ved gapestokken, og profitten var vel ikke så stor. Men jeg tror vi bidro med vår skjerv til julemagien : ) Og noen får unik keramikk i pakka si til jul. Spesielt de små hjertene faller i smak hos mange.










Må innrømme at jeg fikk litt følelsen av å "leke" butikk, og når jeg ser bildene i dag må jeg le. Stå ute i 13 minusgrader med x-antall lag med klær, det kreves litt kremmerblod da. Tror ikke jeg har nok av det... Men litt moro var det, lell!

4 kommentarer:

bikim sa...

love those hearts!
Rosa

Merethe sa...

Mine hjerter henger ute i rødstua nå. Jeg elsker dem. :) Det måtte være ganske så friskt å stå ute i såpass mange kalde. GOdt det finnes varme klær. God helg. Hilsen Merethe

Tulip sa...

Så koselig med julemarked. Skulle gjerne vært der...;)

Synnøve sa...

Det ser jo superkoselig ut da, får sånn skomakergata-følelse ja... :) Og kan tenke meg de hjertene dine går unna, de er så utrolig fine! Har sett dem i et par juleinnlegg her i bloggeland allerede... :) God helg til deg! Klem fra Synnøve