* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

søndag 1. april 2012

Kul gul gjeng


Litt gult må man spe på med i disse dager, og noen påskekyllinger har man jo dratt på seg i årenes løp.  Juliane har plassert dem i par i vinduskarmen, hun syns det er så fint at de passer sammen to og to. Og det er jeg jammen enig i :o)



I går kveld brant det i peisen for siste gang i år. Resten av veden gikk for å holde varmen under Earth hour. Vi plasserte kubbelys her og der, og jeg syns det var en god ide å plassere dem på lokka til norgesglass, har en hel av dem.
Ang den blomsterjakten jeg skrev om i går så gikk ikke det helt etter planen. Jeg plukket litt gullbuskkvister, men snøklokkene var allerede utsprunget. I know! Tidlig eller hva? Og jeg må også si at det er ikke en sånn strigla park med bed og sånt som jeg stjeler fra, det er mer et litt temmet rekreasjonsområde, så jeg har ikke dårlig samvittighet. Det bare virker sånn...



God PALMESØNDAG til alle!


1 kommentar:

GundaM sa...

Vi har like kyllinger jo!!! hihi og så smart emd norgesgalssene under lysa;)

ha ei flott påske, klem klem til deg fra meg ,)