* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

fredag 21. mars 2008

Påskeresyme




Her er årets påskepynt! Jeg ser jo at det er så mange som er så flinke til å pynte og ordne hjemme, og jeg får virkelig lyst jeg også, men har aldri vært den store maksimalisten på den fronten. En kylling og noen gåsunger får gjøre nytten. Hadde større ambisjoner, og det ligger utblåste egg på kjøkkenet klare til å males. Men så kom influensaen på besøk og ingen ting blir gjort! Det er veldig mange år siden jeg var syk, jeg vet nesten ikke hvordan det er, men de siste dagene har jeg villet bytte bort kroppen min med den første som tilbød seg!


Det er en trøst og vite at det går over, og jeg må tenke på alle med kroniske smerter og andre vondter som ikke forsvinner, og være takknemlig for god helse tross litt feber : )


Awarded parties must nominate five people who have not received the award.The blogs that receive the award must serve some purpose. Awarded parties must post the award banner on their site. The banner must remain linked to the above linked site.



Det var en oppmuntring å få award, jeg ble veldig overraska. Føler jeg ikke er blant de mest "sosiale" her, men det er nå slik jeg er. Det er mange som kunne fått den tilbake av meg, blir nesten feil å bare plukke ut noen.




Jeg velger Ottilias veranda, hun har en fantastisk blogg utenom det vanlige med flotte bilder og historier hun lager selv.




Annettenett må få den av meg fordi hun inspirerer så mye med alt hun gjør, og har vært så snill å hjelpe meg med forkleprosjektet mitt.




Ellie har bloggpause, men jeg håper den ikke varer lenge. Hun har vist meg veien inn i bloggverdenen med sine fine innlegg og dermed åpninet for min egen blogg.


Whoopsidaisy er en flink student med hus og familie, det krever sitt og fortjener en utmerkelse!


Teas Trivelige blogg er akkurat det: trivelig. Også er hun glad i bøker, det er bra!







Fortsatt god påske til allle!

3 kommentarer:

Ottilias Veranda sa...

Hej Marianne!
Tusen tack och bock för denna utmärkelse! Det var väldigt snällt av dig!
Glad Påsk på dig!
Hälsn
Liisa

Nette sa...

Så koselig:))) Tusen takk for den og grattis med din egen! Håper du blir fort frisk, skikkelig kjipt med den influensaen...

Synnøve sa...

Hei hei, håper du føler deg mye bedre nå, så du får nyte resten av påsken :) Nydelig bilde øverst, må si jeg liker virkelig godt det bordet! Og speilet. Og kurven. Hihi, likte alt jeg :) Ha en fortsatt fin påske! Synnøve