* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

mandag 31. mars 2008

Jeg angrer!!!

Jeg har gjort noe skikkelig dumt. Jeg skulle ønske jeg hadde en angreknapp å trykke på. I går var jeg en lykkelig uvitende, en dåre som levde i en god verden. Men nå har jeg sett lyset, jeg er den blinde som har fått se!

Og hva fikk jeg se? Jo, jeg mitt fe tok av meg alle klærne, fant fram x-antall bikinier fra innerst i skuffen og gikk inn i et rom med helfigurspeil og begynte å prøve dem på i et anfall av sommerlengt. Grem, det skjærer i øynene ennå! Jeg ble ikke stående så veldig lenge foran det speilet. Jeg tappet i et glovarmt bad (fett har et relativt lavt smeltepunkt) og hentet Zalo fra kjøkkenet og helte innholdet i badekaret. Zalo er som kjent det mest effektive for å fjerne fett. Så lå jeg der en stund da. Det ble veldig varmt, og huden er litt tørr nå, men hva gjør man ikke for skjønnheten. Resultatet viste seg ikke umiddelbart, men med flere behandlinger fram mot sommeren får jeg nok plass i bikinien igjen! Hvis ikke får jeg kjøpe en større...

8 kommentarer:

Nilla sa...

Fantastisk flott blogg:)

Tenker jeg prøver den Zalo-kuren jeg å..... håper vi bare ikke blir grønn før sommeren kommer. Mindre kledelig det enn litt fett....?

Ha en fin dag.

Tea Kristin sa...

Hehe! Du må ikke gjøre sånn vettu. Spesielt ikke i mars når man er sånn passe bleik i tillegg!!! :D Jeg foreslår shoppingterapi!! :D

Nette sa...

Hihihi...zalo faktisk:)

Magdalena sa...

Blir med deg og handler, trenger nok ny bikine jeg også....

Krusedull sa...

Uff, he he! Du skriver så godt, og det er nok mange som kjenner seg igjen! Zalo var jo et naturlig og godt valg! Har ikke sett så nøye etter på meg selv, litt redd for sanheten kanskje... Eller så tenker jeg at det ikke er så viktig. Håper på det siste. For det mener jeg egentlig, at det ikke har noe å si hvilken farge og størrelse eller tekstur det er utenpå oss! Vi er jo så flotte og verdifulle uansett!? Er forresten sikker på at du egentlig er veldig flott, og at det bare var lyset av skjønnheten som blendet deg!

Nilla sa...

Kroatia ja:)
Fantastisk land!!! God mat, trivelige folk, herlig badetemp, spennende arkitektur, RENT og overkommelig billig.

Vi var hovedsaklig i Pula, som er i nord mot Italia.
Men Opatia var ALLER best:)

Anonym sa...

Det Florida-bildet av antikke badenymfer var bare überkult!! :-)
Selv velger jeg alltid rød bikini av en eller annen grunn. Kanskje fargen er så aktiv og vibrerende at man ikke legger merke til resten? ;-)

Smilla sa...

*fnis*