* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

onsdag 9. april 2008

Vårrengjøring!




Jeg syns det er så koselig å få titte inn i husene til bloggevennene mine, så nå gir jeg litt tilbake med noen glimt fra det vårrengjorte kjøkkenet vårt. Vi snakker vasking på tannbørste- og rødspritnivå her! Deilig med nypussede vinduer og rene gardiner : )






Jeg vet ikke akkurat hvilken stil vi har her i huset, kanskje en slags shabby country? Huset har ganske nøytrale farger, kjøkkenet er det mest fargerike.






Synnøve har lært meg å sette sammen bilder! Jeg fikk det til en gang i hvertfall, så skal jeg øve mer...









Denne fine fiolen er til alle som er innom bloggen min og titter og leser. Takk for hyggelige kommentarer! God helg : )


2 kommentarer:

Synnøve sa...

Hurra!! Jeg skulle akkurat inn for å spørre hvordan det gikk, og du har tydeligvis funnet ut av det :) Så fine bilder! Herlig kjøkken, synes døren og vinduet er så flotte, dere bor i et gammelt hus sant? (Var det dine oldeforeldres?) Jeg liker også veldig godt slike åpne hyller... God helg til deg og dine! Synnøve :)

Hulda sa...

Takk for den fine fiolen. ;) Det er faktisk mine favoritter når det gjelder sommerblomster.

Syns du har det fint hjemme, kjøkkenet så virkelig innbydende ut. Likte så godt den krakken ved vinduet, flotte gardiner også.