onsdag 16. april 2008
Konfirmanten vår
Her er den store jenta vår som snart er konfirmant. Det er dyr som står i fokus, kaniner og hester. Søte Atene og Dumle er to sporty typer som skal konkurere til helgen. Lykke til kaniner, måtte dere knuse de pelskledde motstanderne deres!
Etiketter:
foto,
navlebeskuelser
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)






6 kommentarer:
Nydelig jente og fin bildevisning med søte store kaniner. Lykke til med konfirmasjon OG kaninkonkurranse :O)
heia Atene og Dumle! Måtte den beste mann/kanin vinne!
Flotte bilder av ei vakker jente! Ha ei fin helg:)
Er innom for å ønske deg en vårlig og fin fredag. Klem fra Elin:O)
så skjønnt! Lykke til som konfirmant, håper det blir en stor dag!
magny :O)
Så fine bilder, og fin pie :) De kaninene så jo bare så myke og gode ut, de gjorde det nok bra i konkurranse! Morsomt navn, Dumle... :) Ha en fortsatt fin søndagskveld! Synnøve
Legg inn en kommentar