* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

torsdag 17. januar 2008

Gressenke og Kieslowski





Jeg har gjort et kupp i dag! Av en eller annen grunn som jeg har glemt så surfet jeg etter den fantastisk flinke polske ressigøren Kieslowski og fant hans triologi Blå, Hvit, Rød på salg til bare hundre kroner hos Platekompaniet. Stakk innom i dag, tok med en til i bursdagspresang til en venninne også i samme slengen.
I kveld er jeg gressenke og skal se igjen Blå, husker at den var grusomt sørgelig da jeg så den for ca 10 år siden. Jeg har giftet meg og fått barn siden da og kan tenke meg at det blir enda verre og se den nå siden det handler om en enke som mistet barnet sitt og mannen i en trafikkulykke hvor hun selv overlevde. Grøss, men den er så flott laget.

Ingen kommentarer: