* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

fredag 4. januar 2008

Hurra, jeg har solgt mitt første bilde!


Bildet heter skjebnens øyne ser alt, og måler 120x140cm uten ramme. Det krever stor plass fysisk, men for å yte motivet rettferdighet må det betraktes på avstand slik at perspektivets dybde kommer til sin rett. Jeg solgte det for 2500kr, litt for billig synes jeg, men sånn er det når man er besjeden. Kommer aldri til å bli noen forretningskvinne! Men det er jo gøy at andre liker det man skaper da

3 kommentarer:

Kreoline sa...

Velkommen til bloggernes verden, for noen nyyyydelige stetttfat, jeg falt pladask. Nydelig englebilde også, kommer garantert tilbake på besøk til deg. Ha en kjempefin helg.

Ellie sa...

Gratulerer som ny blogger! Føler meg beæret over at bloggen min har inspirert deg til å starte din egen! Dette er en blogg jeg garantert kommer til å besøke oftere, for her var det mye både for tanken og øyet. Både stettfatene og maleriet viser jo at du er en skikkelig kreativ dame, med estetisk sans. Ser også ut fra interessene dine at vi har en del likhetspunkter der. Jeg er også interessert i litteratur, historie, kunst og språk (selv om jeg må innrømme at mine kunnskaper på de ulike feltene er noe varierende :-)), og Jane Austen og Charles Dickens er blant mine favorittforfattere. Har også stor sans for Sigrid Undset.

Du spurte om det var noen spesiell grunn til at jeg anonymiserte på bloggen min. For min egen del er det vel forsåvidt ingen annen grunn enn at jeg føler meg friere på den måten. Synes det er deilig med denne verdenen som er litt adskilt fra mitt dagligliv! Av og til har jeg hatt bilder av venners barn på bloggen. Foreldrene til disse barna vet ikke om bloggen min, og slik ønsker jeg å ha det fortsatt. Jeg kan derfor ikke få spurt om tillatelse til å legge ut bilder av barna deres, så jeg anonymiserer dem.

Gleder meg til flere innlegg fra deg!

Kreoline sa...

Hei Marianne, synes jeg husker at jeg fant deg hos Ellie, der hadde du lagt igjen en kommentar. Er av og til innom nye og ukjente, kommenterer hvis jeg synes det er interessant. Innleggene dine var koselig lesing. Så var det stettfatene dine, bare helt nyyydelige. Så elsker jeg historie, har alltid lest masse, ikke så veldig mye de siste årene da det har vært så mye annet. Du må bare linke meg, så skal jeg putte deg inn hos meg. Så var det kjekt å være den første som kommenterte hos deg da, smiler.