* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

søndag 24. februar 2008

vårsol=solbriller



Jeg trenger et par kule solbriller, og har funnet det ultimate paret. Det er viktig at brillene er tøffe (har man en bad hair-day er det utrolig hvordan et par solbriller kan gjøre susen slik at man føler seg bra igjen), og det er viktig at de er solide og tåler en trøkk. Heldigvis er moten med tynne innfatninger ute, de tålte ikke å bli satt på en gang! Dessverre er prisen på uberkule solbriller helt hinsides en students lommebok (hinsides sunn fornuft også), men E-bay kan være svaret i følge en venninne. Solbrillene fins der til hyggelig pris, men hva er haken da spør jeg som ikke tør handle over nettet etter en skrekk-komisk opplevelse med julekuler fra Danmark i fjor. Med frakt ble kulene dobbelt så dyre som utsalgsprisen, men dette var med i beregningen. Tollen derimot gjorde dem til mitt mest ekstravagante kjøp noen sinne... Men solbriller må jeg ha på en eller annen måte i nær framtid, det er sikkert.

1 kommentar:

Lene sa...

Ja, behovet begynner å melde seg - deeeilig!! Men jeg kan altså ikke satse på noe yberdyrt - jeg klarer alltid å rote dem bort. Heldigvis sitter de som regel oppi håret de fleste gangene jeg lurer på hvor i all verden..?? Men så er de plutselig neimen ikke der heller.

Helt sant som du sier - solbriller har også sin supre dobbelfunksjon som hjelp i nøden på en badhairday ;)

Ha en fin ettermiddag :)