* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

tirsdag 13. september 2011

meter med tapeter

Hurra, jeg skal tapetsere!
En bitteliten vegg rundt inngangsdøra skal til pers, og siden vi har så rolige vegger i gangen fra før så kan det kanskje være på sin plass med litt knæsj farge og mønster her.



Jeg har bært hjem katalogen fra Pip Studios fordi det var her jeg fant masse kult å velge i. Etter å ha googla tapeten deres ser jeg jo at denne tapeten er både populær og godt utbredt i de tusen hjem, så jeg har ikke helt fulgt med i tapettimen! Men noe herfra blir det nok. Og jeg bestiller direkte fra leverandør og sparer halve prisen!


Fine bilder fra katalogen HER

1 kommentar:

Merethe sa...

Oi, så spennende med så mange flotte tapeter å velge mellom. :) God helg. Klem Merethe