* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

søndag 22. januar 2012

Skjønne søndag



 



Årets første vinterdag! Bakken er rimelig bra dekka med snø, temperaturen holder et par minusgrader og det er sol fra nesten skyfri himmel. Herlig turvær opp til parken hvor barna kunne ake og hunden fikk boltre seg med så mange pinner hun bare kunne finne under snødekket. Det er stas med røde, vinterkalde kinn :)


Vel hjemme igjen er det godt med kakao fra de søte, nye julegave-krusene. Og selv om vinteren er fin sånn den er nå, kan jeg ikke dy meg fra å gå i bokhyllene og finne fram hagebøker og begynne å glede med til jorda tiner igjen.







Må bare ta med en liten påminnelse til meg selv. Denne barnslige middagsretten er ganske festlig syns jeg. Spaghettien tyter jo ut av pølsene etter at maten er kokt, på en morsom og rar måte. Skal lage det litt oftere.



GOD FORTSETTELSE PÅ SØNDAGEN!

1 kommentar:

Living my 40s sa...

wow! nice idea funny spaguetis