* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

mandag 20. februar 2012

Kosekroken



Det blir rydding både her og der på vinterferiens første dag. Julla er ute på isen og prøver de nye skøytene sine. Hun syns det var litt rart at jeg ikke skulle bli med, men kom på at nå er hun tross alt over ti år. Hallo, nå må jeg komme meg ut i verden sjøl, lissom!




Det er nødvendig å få rydda i krokene. Ting hoper seg opp på en måte :) Keramikkurnene skal ut til nye eiere, flere står klare i friske farger i verkstedet. Vera holder meg med selskap, men går egentlig bare i veien, hun vil ut for å leke. Det spørs vel om vi ikke kler på oss og følger etter isprinsessa snart. Men se hva jeg fant i oppryddingen! To nydelige glasskuler som jeg har fått i gave en gang (var det til brylluppet tro?) de har ligget på et "lurt" sted i påvente av å bli hengt opp. DER! er de på plass i vinduet i hvertfall.



GOD UKE-ENTEN DET ER VINTERFERIE ELLER EI








Ingen kommentarer: