* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

tirsdag 30. oktober 2012

Høst eller advent?


Jeg registrerer at det forberedes til jul både her og der. Det er jo kjempehyggelig, men for min del føler jeg at sommeren nettopp er over. Høsten blir litt kort hvis det skal hoppes rett på advent nå på tampen av oktober. Men på den andre siden kan egentlig triste november forbigås i stillhet. Desember ruler ganske mye når det kommer til finhetsgrad på måneder.

Planen får være å runde av høsten imorgen. Da har jeg hjemmedag og kan sette inn støtet før halloweenskrekken treffer utpå kvelden, så kan jeg ta fram alle juleblader og bøker og kjenne etter julestemningen etter knasking og horror!


Bildet er fint og adventlilla, fra Elle Interiør


2 kommentarer:

Monica fra Moxas Univers sa...

Helt enig med deg.. syntes juleforberedelsene starter altfor tidlig.. at julebrus, pepperkaker og julemarsipan er i butikken til 1 oktober er jo kjempe synd.. julemagien blir jo borte når den har vært der siden sommerblomstene fortsatt sto i blomst..

Jeg gleder meg til jul, men her får høst være høst helt frem til midten av november og jeg starter adventskalenderkaoset mitt!

Klem fra Monica

PS: Om du ikke har blitt med på min giveaway må du ta en liten lynvisitt ;) Trekning 1/11 ;) Link gjerne et innlegg hvor du har bilder av kongler i en eller annen setting i min utfordring også ;)

Tulip sa...

Så enig så enig...i min verden er det altfor tidlig med juleforberedelser...henger som regel litt bakpå når det gjelder sånne ting, og klarer liksom alltid å hente meg fint inn i siste sekund, før jula ringes inn.. *puh*
og målet er alltid å starte tidligere neste år...
Men, hjelper jo ikke når jeg ikke er klar for det!

Nydelig bilde:) Rett og slett!