* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

tirsdag 20. januar 2009

Flere skatter

Det er flere av oss som går og venter på at loppemarkedsesongen skal få sving på seg igjen. Mens vi venter har vi jo Fretex og diverse bruktbutikker.

Disse sølvplettsakene blir stett til fatene jeg lager, og jeg har funnet flere heklete brikker som skal bli nye leireavtrykk til keramikken min. Etter å ha gjort nytten sin til det, blir de pynt på veskene jeg strikker : )

Jeg bare går og venter på at verkstedet i kjelleren skal bli komplett. Gleder meg skikkelig! Har masse planer i hodet og blir rastløs og utålmodig av å ikke komme i gang. Men det er nok ikke så lenge til.



Regner med at dere som har snø utnytter denne best mulig. Vi som har slaps får bare holde oss inne og vente på kuldegradene... God tirsdag til alle, enten det er kuldegrader eller varmegrader!

15 kommentarer:

ARKinterior sa...

Hei, utrolig fin kermikk du lager.
Jeg er selv "gammel" keramikk-lager som holder på med å innrede et rom i garasjen til formålet.
Ha ei fortsatt fin uke og lykke til med studiene..

Maya: sa...

Gleder meg til å se de nye fatene og keramikkhjertene:)
Takk gud for bruktbutikker ja. Den lokale Fretex-butikken min er blirtt så flinke til å ta inn nye ting, og det kommer nytt hver dag! Sukk, det er nesten too much.

Maya

Lilla sa...

Du får lære meg å hekle sånn en dag også, det var så nydelig1

KoS

svein`s kone sa...

Det skorter ikke på kreativitet hos deg:) blir så inspirert! Titter innom deg stadig:)

Prinsesse Vilikke sa...

Her var det masse flott! Herlig inspirasjon! Jeg har en hilsen til deg på bloggen min:)

Magdalena sa...

dette var søte duker,- og flotte "stetter"...
ja du er så dyktig ! helt spesielle de tingene du lager,- skal dukene brukes som avtrykk??
god vi er flere som lengter etter våren...
ha en fin helg!

Magdalena sa...

så koselig du likte loppene,- klem og fin helg!

Tante Mimmi sa...

mmmmm! Eg kjenner meg slik att! Kribblinga- det å ikkje komma fort nok i gang! Er me ikkje heldige som har det slik???!:) Og som nyt alt me finn!!!
Det er berre ein ting som gjer at eg slite- loppis og bruktbutikkar! Her eg bur er det berre frisørsalongar og rema1000`ar..... Akk og akk!
Kan eg bli med deg på loppis????

Synnøve sa...

Hei på deg! Jeg lengter også etter at loppesesongen skal komme i gang...! Har dessverre ikke Fretex i nærheten her :/ Mamma sendte meg bilder av noen fine kupp hun hadde funnet på Fretex i hjembyen min i dag, misunnelig... ;) Og her var det også mye lekkert! Og så spennende med verkstedet, skjønner godt at du blir rastløs! Jeg er også sånn at det helst skal skje med en gang når jeg har fått en idé e.l. ;) Ha en fortsatt fin helg! Synnøve

Mia sa...

Så mange artige prosjekter du har på gang, og jeg har spesielt sansen for måten du gjenbruker ting på, og lager noe nytt og spennende av noe gammelt (og noe mindre spennende...) Slikt inspirerer til å prøve å finne nye muligheter og eldre skatter her i huset også...

svein`s kone sa...

Nå skal jeg på brukthandel og fretex:) ser etter sånne staker jeg også og et ovalt tinnfat de kan stå på.

Millas hem sa...

Hej!
Ja, jag längtar också till "loppis-säsongen" är här!
Fina skatter du gjorde hemma!:)

Kram Camilla

Blå-hvit samlemani sa...

Flott vase...Er enig i at det er godt vi har gjenbruksbutikker og Fretex i disse dager....selv om jeg jo var på loppis forrige helg..

svein`s kone sa...

gitt deg en liten utfordring på siden min men, det har vel irenemor også tenker jeg:) klem.

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Hmm, kan ikke si jeg utnytter snøen så godt ennå. Det er for kaldt til å gå på ski nå. Jeg venter på vårsolen. Da skaljeg ta med appelsinen og kvikk lunsjen og skli innover skauen.

Fine loppeting;)
Ha en herlig helg.
klem.