* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

søndag 11. januar 2009

Takkekort




Her er en liten serie med dåpsbilder jeg har tatt av en skjønn liten tulle. Ingen jobb kan være mer takknemlig enn å fotografere små barn, resultatet må bli brå med så søte fotomodeller!




Bildene er trykket på akvarellpapir, noe jeg synes gir en fin effekt.





Vinterstemningen er over for denne gang her hos oss, men vi satser på at det kommer snø i hauger og lass snart. Eller, vi skal vel ikke være kravstore. 20 cm er OK : )

Håper alle har hatt en smashing helg! Tusen takk for all oppmuntring jeg fikk i det forrige innlegget.
Og tusen takk for all positiv tilbakemelding på den lille bloggbutikken min Mariannes Makeri. Responsen er fantastisk, jeg må henge i og lage mer keramikk. Veskene er det lang kø på, kjempemoro!

16 kommentarer:

vårt lille hjem sa...

Det var virkelig nydelige bilder du har satt sammen til takkekort. Tenker foreldra vart kjempefornøgde. Ønsker deg ein fin søndag:)

Vibeke sa...

NYDELIGE takkekort!Du er så superkreativ på så mange omeråder Marianne.....Blir så inspirert av å være innom deg, gir påfyll :o)

Ønsker deg en flotters søndag!

Min lille krok i verden sa...

Hei igjen Marianne

Så herlige bilder du har tatt av en skjønn lita jente. Takkekortene ble utrolig delikate. Må være en stor glede å få et slikt vakkert verk i posten :-)

Da har jeg vasket vesken "vår" så forsiktig jeg kunne. Det gikk akkurat slik du sa. Vesken ble ren, men bildene var ikke så glade for vann. De ble ganske matte og sprakk litt liksom. Jeg trenger ikke å bytte de ut nå, men til våren når de sikkert må vaskes igjen så lurer jeg på om jeg skal takke ja til å kjøpe nye bilder :-)

Jeg følger med på bloggen din , Marianne og koser meg masse med alt det flotte du viser frem.
Takk for alt du deler!

Ha en deilig søndag. Vi snakkes :-)

Klem fra meg

Min lille krok i verden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lilla sa...

Å, så utrolig fine!
Jeg har hatt på meg hodelykt og gravd i kottet i dag, og har en ny eske med klær som passer til en
7.åring :o)

Kos

Tante Mimmi sa...

Oy oy! Så utruleg flotte bileter! For eit nydeleg barn!!!!
(og unnskyld! er jo opphengd i tekstil og, den hua var jo berre såå fin!)
Vent på snø dåke- me får nok nøye oss med vatn! 20 cm! ........
god veke!
(pst! Veit du kva eg skal?? På kurs, i porselensknappar;) yea:)

Perlehvit sa...

Kjempefine bilder!!:D

Synnøve sa...

Så nydelige bilder. Å nydelig jente:)))

HildeS/Frøken Fryd sa...

Så nydelege bilete og takkekort.
Du har gjort ein fantastisk jobb.
Nydeleg lite barn også:)
Ha ei fin ny veke.
H

Anka sa...

Kjempefint takkekort:) Kjempe nydelig tulle. Her har all snø og is forsvunnet... Håper det kommer litt snø igjen snart for dette er bare sturselig... Ha en fin kveld.

Tove sa...

Så nydelige kort, det å trykke på akvarellpapir høres veldig fint ut. Og så morro å høre at butikken din går så bra:) Og snø ja.. alt er borte her, forsvant dagen før hannah fikk nye (og rosa..) ski til bursdagen sin. Så snøen er veldig velkommen her også!!

klem

Magdalena sa...

nydelige bilder,- dette kan du!!
hilsen magny

Synnøve sa...

Det var kjempefine bilder du har tatt til takkekortene! Jeg synes det er litt vanskelig å ta bilder av små barn og babyer jeg, selv om de er søte, så er de jo ofte svææært urolige også, hihi... ;) Og nå er det vel meldt maaasse snø her til helgen, så kanskje du får 20 cm der du bor også :) Ha en fin dag! Synnøve

Les Cotrions sa...

Hello my friend! How are you??? Is the baby your daughter??? Ohhh she is so beautiful!!! She looks like a doll!!! You're a lucky mum!!!
Hugs!
Vale

Les Cotrions sa...

I forget...nice webshop you have! You're very clever!
Ciao

Vale

Anonym sa...

Så utrolig fin blogg med masse fine bilder!

Jeg lurte litt på hvordan du har overført bildene til akvarellpapiret? Er glad i å ta bilder selv, og likte veldig godt de takkekortene!

Vennlig hilsen Marie.