* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

søndag 15. juni 2008

Kos



Jeg er så heldig at jeg koser meg litt hver dag! Ofte inkluderer det denne go'ungen som heldigvis er glad i å sitte på fanget ennå. Vi har et rolig liv med lite stress for tiden, tar det med ro på morgenen og har tid til å gjøre hva vi vil.

Det er deilig å sitte i fluktstolen i hagen og lese bøker og blader mens sola varmer. Men jeg koser meg ikke hvis jeg ikke føler meg til nytte. En hel dag på rumpa er ikke kos! Da må jeg sette igang noen prosjekter i hagen eller huset. Siden jeg har ferie nå kan dagene bli litt unyttige, da har jeg keramikkverkstedet jeg kan jobbe i. Det er også veldig koselig, inspirerende og kreativt!


"Kan dåke kunsten å kose dåke? Og korleis vert det gjort?"
Slik lød altså utfordringen fra Tante Mimmi. Det er ikke så lett å svare på det, jeg koser meg på mange måter. Vinterkos er annerledes enn sommerkos. Da går det mer i potetgull, sofa og filmer kanskje! Nå er det best å være ute : )

MER KOS TIL ALLE!

10 kommentarer:

Gamlå sa...

Heisann. Koselig blogg du har, og her har jeg ikke vært før. Er så enig med deg en kan fort bli rastlaus hvis en ikke føler seg til nytte, eller at det blir vel for bedagelig. Helledussen for et flott bilde av jenta og katten.
ha en fin uke
hilsen Gamlå

Synnøve sa...

Nei for ei søt lita pie! Og pusen likeså :) Det er bra man kan kose seg, men jeg også koser meg like mye om jeg holder på med noe, f.eks i hagen... Angående rosene, så var mine også fulle av lus, plutselig så var knoppene helt dekt! Ikke no fint altså... :( Men jeg sprayet dem godt med grønnsåpevann noen dager på rad for et par uker siden, og nå er de fine og lusefrie, hurra! :) Ha en fortsatt fin søndagskveld! Synnøve

Tove sa...

Så herlig et bilde! Nydelig jente:) Og jeg skjønner hva du mener med at man må få gjort noe, man kan liksom ikke sløse bort dagene heller:) Ha en flott uke

klem

Marianne sa...

Så fin blogg du har.
Bra å kose seg ja - og med ei sånn skjønn jente å kose med burde jo den saken være grei!

Smilla sa...

For ei nydelig lita kosejente du har Marianne. Misunner deg de rolige dagene - håper jeg får det litt sånn til høsten.

Min Verden sa...

Så nydelig hun er med pusen. Heldig du :) Hanne

Tante Mimmi sa...

MMM mmm! Kooos! Me er heldige som har frøkener som vil sitje på fanget å kose og ha tid til dei!
kos dåke vidare! Og korga under- fantastisk!!!

mali-mo sa...

For en aldeles NYDELIG jente da! Herlig smil, glimt i øyet..så søt! Jammen godt hun liker å sitte på fanget ennå, for hun MÅ man jo bare kose med! herlig bilde du har tatt.

siripirisiri sa...

Hei!
Søt blogg du har!
For ikke å snakke om jenta og katten;)
Jeg likte veldig godt de symaskinbroderte portrettene!
Morsomme!

Siri:)

vintagetraeume sa...

Die Junge Dame ist ja süß!!!
Einen ganz lieben Grüße aus dem schönen Bayernland läßt Antje hier.

Ein Streifzug durch Deinen Blog... er war WUNDERVOLL