* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

søndag 1. juni 2008

Vakre, franske barnerom

Disse bildene er lånt fra franske Jacadi. De har fantastiske møbler, klær og sko til barn. De har også en butikk i Oslo, eller man kan bestille over nettet.




Herlig med store vinduer og høyt under taket!

Det kan kanskje bli litt for nusselig, jeg liker en lett blanding av tøfft, kult og pent. Men prisene deres setter nok en stopper for at stilen blir helt gjennomført av de fleste : )

12 kommentarer:

Blå-hvit samlemani sa...

Ja,det var litt av noen barnerom. Utrolig nydelig.

Jeg ble dødsmissunnelig på deg som har så mange syriner i hagen. Selv har jeg ikke det, men jeg har veldig lyst på. På grunn av litt mye blomster og litt liten hage, vet jeg ikke hvor jeg skulle hatt dem. Har alltid tenkt at jeg skulle hatt en syrinhekk inntil stakittgjerdet mitt. Istedenfor har jeg roser og sjasmintre. Det er jo flott det og...

...må muligens gå på blomster slang??

Ha en fin kveld!

tinemor sa...

For noen fantastiske barnerom!!!
Ha en flott uke!

Tove sa...

Ja, det var vakre bilder:) Det er en sånn butikk her i Boston, men det er ringeklokke på døra... så ser for meg at det er for dyrt til å gå inn der..

Whoopsi Daisy sa...

åååååå så flotte barnerom. jammen godt jeg har fått store unger :o)Sjarmerende søte små på bryggen også. Bilder til å drømme seg vekk i.
Mvh
Whoopsi Daisy

Tvert-om-tanten sa...

For noen barnerom... Men hvordan tør noen ha slike dyre ting på et barnerom..? Nei, da er det bedre med loppis...og så kan man la seg inspirere av slike bilder...

Klem

mali-mo sa...

Nydelige ting ja, og som du sier, det begrenser seg jo selv, hehe.

Magdalena sa...

ja det var det vi skulle gjort,- reist til paris...
og så vakre bilder fra barnrom...helt nydelige!
klem til deg:O)

Bente sa...

hei,og takk,koslig at du likte siden min og:)

For noen drømmebilder.....Det er så man blir helt matt....drømme drømme....

Ha en flott dag:)Klem:)

mali-mo sa...

Tusen takk for lykke-til ønskene dine før eksamenen! Tror nok alle fine ord hjalp, for jeg følte at det gikk på skinner! Bare jeg ikke lever helt i min egen boble og tar fullstendig feil, men krysser fingrene for at sensor er enig med meg! Ønsker deg en kjempefin kveld!

Unknown sa...

Så nydelige bilder...! Det badekaret var jo bare helt fantastisk :) Kanskje like greit at det er for dyrt, hihi... Men er jo uansett fint å se på slike bilder for inspirasjon av og til da :) Ha en fin solfylt helg! Synnøve

Anonym sa...

Men fine bilder ja, selv om det var litt vel nusselig:)

Prinser og Prinsesser v/ Irene Brenna sa...

Ja det var staselige rom må jeg si!! Lekkert!