* FINE TING * HAGEN MIN * GAMMELT OG NYTT * SELVGJORT OG VELGJORT *

fredag 27. juni 2008

Sove, sove...


Soverommet er vel det stedet i huset som er mest privat? Uansett, jeg blåser i det nå og lar dere være med inn en tur! Synes ikke jeg har vist så mye fra hjemmet vårt, og siden jeg er i ferd med å vaske meg rundt, tåler det å vises fram. Jeg har ikke bloggifisert rommet så mye, men skal innrømme at det er skjelden vi har blomster i vinduskarmen her inne : )

På nattbordet ligger det alltid bøker og blader (vanligvis ligger de på gulvet også...) og hammeren som kan skimtes er ikke fordi jeg er redd for overfall i løpet av natten! Nei den ligger der fordi jeg er så handy og alltid klar for litt snekring ; )








Vil du titte inn på kjøkkenet vårt kan du se dette tidligere innlegget her fra 9. april.

10 kommentarer:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Soverommet ditt er veldig koseleg, og ser fredeleg ut, og det er ein fordel når ein skal slappe av og sove.
Fine og stemningsfulle bilete:)
Ha ei fin helg.

h.espe sa...

Så fint soverom, med mange herlige detaljer! Der kan du nok få deg en go natts søvn....

Ønsker deg en herlig helg - kos deg masse!!

alvorada sa...

Takk for hilsen :)
Kjempefint soverom du har. Likte så godt den lille lampen over sengen. Og så deilig det må være å ha en sånn utsikt!
God helg.

Magdalena sa...

tror eg hadde sovet sååå godt her,- og så herlig med det storevinduet....
klemmmss

BELLE BLANC sa...

Hello Marianne,
thank you so much for visiting my blog, I am always happy about visitors from the beautiful north! Of course we can make a link exchange, that would be nice. Your blog is also a calm and warm place to stay and spend some time. Greetings from Germany Mira!

Granne med Selma sa...

Hej!
Visst får du länka mig! det blir jag bara glad över:-)
Vilket underbart inlägg du visar om Ellen Key. Det är ju ett helt otroligt vackert hem. Jag måste gå tillbaka och titta på dig igen.
Ha en underbar kväll!
Kram Sussie

Min Verden sa...

Det må jeg si - for et flott soverom. Hadde jeg hatt det så fint hadde døra stått åpen hele tiden :) Jeg har også blader og bøker, men det er svære hauger :) TAkk for titten. God helg videre. Hanne

Anonym sa...

Hei :) Du det var sånn et koselig soverom du har. Der så det deilig ut med en god lur. Så fint med den kista med saueskinn og den gullspeilen på. Nydelig! Og så elsker jeg de der heklede bestemorruteteppene i mange farger. De er jo så flotte. Kjempe flotte bilder å se på :)
Klems Miriam

Anna Lisa sa...

Veldig koselig soverom. Ser så lunt ut samtidig som det gir sval følelse med det kvitmalte.
Ha ein fin kveld
Klem

Nunne sa...

VAKKERT!!!!